Turinys
Seo paslaugos efektyvumas
Seo paslaugos ir reklamos naudą svetainėms galima įvertinti profesionaliai atliekant visus optimizavimo proceso etapus.
Labai svarbu turinio kokybė, nuorodų masė, žymės ir kiti veiksniai, turintys įtakos paieškos skatinimo efektyvumui.
Pasirinkdami teisingą darbų kryptį, rezultatai duos savo vaisių.
Seo paslaugos privalumai
Teisingai optimizuoti seo pranašumai gali būti pastebėti per kelis mėnesius nuo darbo pradžios.
Rezultatas priklauso nuo vykdomos veiklos apimties, taip pat nuo vykdytojo, profesionalumo lygio.
Todėl pradiniame etape svarbu teisingai pasirinkti seo paslaugos teikėją.
Ilgalaikis efektas
Seo optimizacija į svetainę ves srautą ir užsakymus pastoviai, pagal teisingai pasirinktus raktus.
Kontekstinė reklama, skirtingai nei seo paslaugos, veikia tik tada kai už ją mokate savo pinigus.
Srauto šaltinis iš reklamos veikia tol, kol mokate pinigus.
Ilgalaikis efektas yra vienas svarbiausių seo optimizavimo privalumų.
Tikslinis srautas
Seo paslaugos – reklamos pranašumai slypi pritraukiamos auditorijos susidomėjime, nes interneto vartotojai patys įveda į google paieškos sistemą savo užklausą, taip ieškodami savo problemos sprendimo arba juos dominančio kažkokio jiems naudingo produkto.
Remiantis praktika seo optimizavimo pranašumas, tai aukšti konversijų rodikliai.
Pagal teisingai parinktus raktinius žodžius į jūsų svetainę ateis tik jums reikalingas ir naudingas lankytojų srautas.
Neribotas užklausų skaičius
Optimizuojant svetainę, naudojamas konkretus raktinių žodžių ir frazių sąrašas, pagal kurį tikslinė auditorija ieško Jūsų prekių ar paslaugų.
Svetainės puslapiai gali būti reitinguojami paieškos sistemos rezultatuose pagal daug didesnį susijusių užklausų skaičių ir pritraukti vis naujų klientų.
Pinigų už paspaudimus ir parodymus mokėti nereikia, kaip mes tai darome reklamos atžvilgiu.
Taupymas
Vienas iš seo optimizavimo paieškos sistemoms privalumų yra galimybė sutaupyti ir racionaliai paskirstyti savo verslo biudžetą ilgalaikėje perspektyvoje reklamai.
Visos seo paslaugos išlaidos atitenka svetainės kokybei ir naudotojų patirčiai gerinti, o tai savo ruožtu taip pat prisideda prie verslo užsakymų skaičiaus didėjimo.
Atsiranda didžiulė tikimybė, kad apsilankęs lankytojas paliks užklausą svetainėje, kuri greitai įkeliama, patogi naudotis, teikia naudingos ir svarbios informacijos yra paprasta ir patikima.
Prekės ženklo žinomumo augimas
Vartotojas naršydamas ir matydamas jūsų svetainę paieškos rezultatų topuose pagal daugybę jį dominančių užklausų, jis automatiškai tai atsimena.
Ateityje jis gali ieškoti jūsų įmonės jau pagal prekės ženklo užklausas.
Atkreipkite dėmesį į dar vieną svetainių optimizuotų su seo paslauga privalumą – google paieškos topuose esančiomis svetainėmis potencialūs klientai pasitiki labiau nei įkyriomis reklamomis, kurios juos persekioja kiekviename žingsnyje.
Seo optimizavimas
Norint maksimaliai padidinti optimizuotos seo svetainės efektyvumą, reikia teisingai nustatyti tikslus ir uždavinius.
Priklausomai nuo svetainės tipo ir temos, jie turi tam tikrų skirtumų, todėl reikia taikyti skirtingas strategijas ir atlikti skirtingus veiksmus.
Svarbu, kad seo specialistai galėtų teisingai iškelti reikalingas užduotis ir tikslus.
Turėtumėte pradėti seo darbus tik teisingai užsibrėžę užduotis ir tikslus – kitu atveju, net ir patekę į paieškos sistemų topą, galite nesulaukti norimo rezultato.
Seo optimizavimas straipsnį galite rasti čia.
Seo paslaugos tikslų ir uždavinių nustatymas
Pagrindinis seo optimizavimo uždavinys – padidinti interneto svetainės matomumą paieškos rezultatuose, tai yra padidinti vartotojų procentą, kurie, įvesdami tikslines užklausas, paieškoje matys jūsų svetainę pirmuose puslapiuose.
Paieškoje matomumo indekso formavimui įtakos turi:
- Užklausų dažnumas – parodantis, kiek kartų vartotojai per mėnesį tam tikrame regione į paieškos sistemą įvedė tam tikrą raktinę frazę.
- Pozicija paieškos sistemos rezultatuose – vieta, kurią svetainė užima pagal konkrečią užklausą generuojant paieškos rezultatus.
- Paspaudimų rodiklis – tai numatomas apsilankymų svetainėje skaičius, kuris priklauso nuo pozicijos.
Paprastais žodžiais tariant, pagrindinis seo tikslas yra iškelti svetainę į paieškos sistemų topus, pirmuosius puslapius su daugybe tikslinių užklausų, taip pritraukiant naujo srauto į optimizuotą svetainę su užduotim jį išlaikyti.
Visa tai prisideda prie lankomumo, konversijų rodiklio ir paslaugų, pardavimų skaičiaus augimo.
Naujo srauto apimtis tiesiogiai priklauso nuo pozicijos paieškos rezultatuose.
Tyrimai parodė, kad maždaug trečdalis srauto (30 %) patenka į pirmą vietą.
Antroje vietoje lankytojų srautas krenta iki 15 procentų.
Trečioji vieta gauna tik 5 procentus lankytojų srauto.
Likusios svetainės iš paieškos top -10 puslapių gauna 5% ar mažiau lankytojų srauto.
Kaip pasiekti seo paslaugos užsibrėžtus tikslus?
Seo optimizacijoje svetainės reklamavimo tikslų greitai pasiekti nebus įmanoma.
Priklausomai nuo situacijos, tai gali užtrukti nuo 2 mėnesių iki šešių mėnesių ar daugiau. Svarbu – optimizavimo procesas turi tęstis nuolat, antraip pasiekti rezultatai greitai gali būti prarasti dėl nuolatinio naujų konkurentų darbo ir jų atsiradimo.
Seo tikslams pasiekti, ypatingas dėmesys turėtų būti skiriamas šioms užduotims:
- Konkurentų analizė – padės rasti įdomių idėjų, atskleis naudingos informacijos.
- Teisingas raktinių žodžių sudarymas leidžia geriau suprasti jūsų tikslinę auditoriją ir tai, kaip ji ieško dominančių prekių ar paslaugų internete.
- Tinkamai paskirstę naudingas užklausas puslapiuose, galite greitai pasiekti tikslus.
- Turinio kūrimas – kokybiškų tekstų rašymas, vaizdų ir kitos rūšies informacijos talpinimas svetainės puslapiuose.
- Šiame etape seo tekstų užduotis yra sukurti ne tik užklausoms optimizuotą, bet ir vartotojams naudingą tekstą.
- Vidinis optimizavimas – kada reikia pašalinti svetainėje esančias klaidas ir grubias kodo problemas.
- Lankytojai svetainėje turi jaustis patogiai.
- Įsitikinkite, kad svetainė tinkamai rodoma visų tipų įrenginiuose, greitai įkeliama ir nesukelia painiavos naršant.
- Išorinis svetainės optimizavimas yra svarbus seo užduočių įgyvendinimo etapas, kurio daugelis seo specialistų neįvertina.
- Išorinių nuorodų talpinimas yra ne tik nuorodų masės padidinimas, bet ir būdas pritraukti į svetainę papildomą srautą.
Didesnis srautas reiškia didesnę tikslinę auditoriją.
Tačiau svarbu ne tik pritraukti reikalingą auditoriją, bet ir priversti ją atlikti tikslinį veiksmą.
Tai iš dalies išsprendžiama įgyvendinant užduotis, kai resursas yra patogus ir greitas.
Tačiau norint pasiekti seo reklamavimo tikslus, reikia atlikti dar kelis žingsnius:
- Kruopštus svetainės patogumo lankytojo akimis auditas.
- Svetainės struktūros ir patogios navigacijos metodų parengimas.
- Visi komponentai turi skatinti vartotojų įsitraukimą.
- Pardavimo pasiūlymų rašymas ir raginimo veikti mygtukų įdėjimas.
Visas šias užduotis įgyvendinti ir seo tikslus pasiekti galite tiek savarankiškai, tiek naudodamiesi mūsų seo paslaugomis.
Pirmuoju atveju iš pradžių turėsite pasimokinti, susipažinti su optimizavimo paieškos sistemoms specifika, pavyzdžiui, baigus seo paslaugų kursus.
Savo svetainę galite reklamuoti prižiūrimi seo specialistų ir greičiau pasiekti norimus tikslus.
Klausimai seo paslaugos specialistui
Teisingai užduoti klausimai seo specialistui leidžia nustatyti jo profesionalumo lygį, taip pat sužinoti apgaulingus variantus.
Nepakankamai patyręs specialistas gali labai pakenkti svetainei.
Susisiekus su sukčiais galite ir prarasti savo svetainę arba priverstinai ją uždrausti, o tai yra beveik tas pats.
Kokios patirties turi agentūra ar individualus seo paslaugos specialistas?
Klausimai seo specialistui pokalbio metu apie patirtį yra pagrindinis dalykas, kuris domina daugelį verslininkų.
Būkite pasirengę tam, kad darbuotojas ar agentūra negalės iki galo patvirtinti tikrosios patirties.
Įtakos tam gali turėti tokie veiksniai:
- Pasirašyta neatskleidimo sutartis, kuri draudžia naudoti duomenis apie atliktą darbą su kitomis organizacijomis.
- Tiesioginis draudimas naudoti duomenis iš paslaugų užsakovo, su kuriuo bendradarbiaujama.
- Nesugebėjimas pateikti informacijos dėl kitų priežasčių.
- Patirtis seo srityje gali būti patvirtinta naudojant portfelį, su atliktų darbų savininkų sutikimu, prašant atsiliepimų iš tikrų buvusių klientų.
Kaip atnaujinamos seo žinios?
Klausimai pokalbio metu, taip pat turėtų paliesti kvalifikacijos išlaikymo, dabartinių tendencijų temą.
Tikri specialistai nuolat dirba su įvairiomis svetainėmis, tobulinasi savo žinias mokymų kursuose.
Praktiškai išbandomi įvairius metodai, seka paieškos sistemų atnaujinimus, lanko kvalifikacijos kėlimo kursus.
Visa tai leidžia išlaikyti žinių aktualumą interneto svetainių reklamavimo srityje ir efektyviai užsiimti seo optimizacijos paslaugomis.
Norint išlikti paklausiu specialistu, reikia skirti laiko naujų sričių studijoms, laiku reaguoti į algoritmų pokyčius ir panašius dalykus.
Kokios suteikiamos garantijos?
Klausimai seo specialistui apie garantijas yra vienas iš būdų atsikratyti akivaizdžių sukčių.
Tikri seo specialistai niekada nesuteikia 100% garantijos, kad Jūsų svetainė pasieks paieškos topus, aukštas pozicijas per trumpą laiką.
Jeigu susiduriate su tokiais pažadais, labai tikėtina, kad kalbate su sukčiumi.
Norint gauti detales paklauskite per kurį laiką pateksite į paieškos sistemų topus, pirmus puslapius pagal norimus raktus.
Tikrai negali būti kalbos apie mėnesį ar net savaitę.
Mes nesuteikiame jokių garantijų, tačiau siūlome patikrintas ir veikiančias seo strategijas, kurios padės atlikti darbų rinkinį, skirtą pagerinti jūsų svetainės išteklių reitingui.
Taigi jūs gaunate ne tuščius pažadus, o konkretų darbų planą, kurio įgyvendinimas leis stebėti laipsnišką svetainės pozicijos didėjimą paieškos rezultatuose. Kartu atitinkamai padidės natūralus ir paieškos srautas.
Kas lemia seo paslaugos kainą?
Seo darbų kaina priklauso nuo tokių faktorių:
- Svetainės tipo, struktūros.
- Projekto temos, nuo kurios priklauso nišos konkurencingumas.
- Svetainės būklės darbo pradžioje.
Kas įeina į seo paslaugų kainą?
Koks seo paslaugų sąrašas įtrauktas į svetainės optimizavimą?
Dažniausiai kalbame apie tokius darbus:
- Svetainės techninės būklės analizė.
- Konkurentų auditas, analizė ir augimo taškų paieška.
- Svetainės optimizavimo užklausų sąrašo sudarymas.
- Meta žymos, antraštės, aprašymai, H1 tagų užpildymas.
- Turinio plano sudarymas tekstų kūrėjams.
- Teksto ir kito turinio kūrimas.
- Nuorodų struktūros profilio kūrimas.
- Techninių specifikacijų rengimas kitiems specialistams, įskaitant programuotojus.
- Programavimo paslaugos apmokamos atskirai.
- Seo tekstų rašymas, išorinės nuorodas, taip pat galima mokėti atskirai arba jau įskaičiuoti į seo paslaugų kainą.
Apie mūsų seo paslaugos kainas, galite peržiūrėti informaciją čia.
Kada pasirodys pirmieji rezultatai?
Populiariausi klausimai seo specialistams – kada galima pamatyti pirmuosius rezultatus. Atsakymas šiuo atveju bus gana akivaizdus – negreit.
Tikrai ne taip greitai, kaip norėtų klientas.
Pradžioje bus atliekama nemažai analizės veiksmų, po kurių seo specialistai galės bent šiek tiek nuspėti reikšmingų rezultatų gavimo laiką.
Pirmieji tokio darbo rezultatai matomi jau po mėnesio ar dviejų kryptingo darbo, kurie pasireikš laipsniško srauto ir užsakymų didėjimo forma.
Labai svarbu atsižvelgti į nišos konkurencingumą ir darbų svetainėje praeityje istoriją – jei svetainė yra prastos techninės būklės, nepatogiai funkcionali, netinkama struktūra, tai, žinoma, ištaisius klaidas reikės daugiau laiko.
Rezultatai bus aiškiai matomi po šešių mėnesių ir daugiau nuo pasirinktų darbų, veiksmų, specialistų komandos darbo pradžios.
Tačiau nepamirškite apie išorinius veiksnius, pavyzdžiui, situaciją gali paveikti paieškos sistemų algoritmo pasikeitimas, kuris, nors ir nedažnai, nutinka.
Ar įmanoma pagreitinti seo paslaugos optimizavimo procesą?
Tarp klausimų, kuriuos reikia užduoti seo paslaugų įmonei, sąraše dažnai aptinkama darbų proceso pagreitinimo tema.
Kokybiška ir saugi seo paslaugų, optimizacijos reklama niekada nėra greita.
- Teoriškai galima pagreitinti procesą tam taikant įvairius juodus metodus.
- Tačiau dėl jų naudojimo svetainė gali būti užblokuota, įtraukta į juodus sąrašus paieškos sistemos robotų. Tuomet pozicijos paieškos rezultatuose mažės arba netgi bus pašalintos iš paieškos sistemų.
- Nenaudojame juodųjų skatinimo būdų ir nerekomenduojame jų griebtis patiems.
- Greiti rezultatai dabar gali sukelti svetainės suvaržymą vėliau.
- Geriau kiekvieną mėnesį pasiekti nuolat augančių rezultatų, nei padaryti proveržį per trumpą laiką, bet likti be svetainės.
- Nėra greito būdo pagreitinti svetainės augimą paieškos sistemose.
- Visa tai laipsniškas kryptingas, sistemingas darbas.
Kaip galima stebėti svetainės pažangą ir kaip apie tai bus pranešama?
Ataskaitų gavimo tema.
Kiekvieną mėnesį teikiame išsamias ataskaitas su grafikais ir diagramomis.
Tokios ataskaitosi padės lengviau suvokti duomenis, taip pat leis geriau suprasti pokyčių dinamiką. Esant poreikiui pateiksime atsakymus į papildomus klausimus. Taip pat galime sugeneruoti ir išsiųsti ataskaitą po kiekvieno atskiro pasirinktų darbų etapo atlikimo.
Kiek laiko užtrunka seo paslaugos darbai?
Seo darbai vykdomi kasdien ir nuolat.
Svetainės turinys turėtų būti periodiškai atnaujinamas, kartais reikia pridėti naujų puslapių, patikrinti techninį svetainės stovį ir kitus veiksmus.
Sunku nuolat tai padaryti savarankiškai, be to, ne visada turite prieigą prie visų įrankių. Optimizavimo darbai vyksta nuolat, su galimais dinamikos pokyčiais, bet be pertrūkių.
Kokius klausimus užduosite seo agentūrai, sprendžia kiekvienas individualiai, tačiau svarbu pasirūpinti, kad darbuotojai būtų profesionalūs ir atsakingi.
Geriau tai padaryti prieš perduodant svetainę į seo specialistų rankas ir atliekant pirmajį mokėjimą.
Seo paslaugos yra vienas galingiausių tikslinio srauto kanalų.
Tačiau, kaip ir kiti rinkodaros įrankiai, jis veikia tik su tinkamais ir tvarkingais nustatymais.
Skatinimo efektyvumas negali būti įvertintas vienu rodikliu.
Seo pozicijų augimas arba tik srauto augimas nieko nereiškia, jei pardavimų lygis išliks toks pat, koks buvo.
Srautas gali būti parinktas netikslus, iš raktažodžių, kurių niekas neieško, nors ir būsite paieškos sistemos top pozicijose.
Norėdami gauti objektyvų vaizdą, turite atlikti pilnus namų darbus.
Analizė į kurias reikia sutelkti dėmesį, norint įvertinti paieškos srauto rezultatus.
Matomumo pozicijos, srautas, elgsenos veiksniai ir konversijos.
Matomumas
Matomumas yra vienas iš pagrindinių uždavinių seo optimizacijoje.
Įvertinus šį rodiklį, galima suprasti, kokia dalis vartotojų mato svetainę paieškos rezultatuose pagal tam tikrus raktinius žodžius.
Kuo aukštesnės pozicijos ir kuo dažnesnės užklausos, tuo geresnis matomumas, o tai reiškia, kad daugiau žmonių galės rasti jūsų svetainę paieškos rezultatuose.
Svetainės matomumą galite patikrinti specialiose analitinėse programose.
Tačiau pats skaičius nieko nesako.
Norėdami patikrinti seo reklamos efektyvumą, turite palyginti svetainės matomumo dinamiką skirtingais laikotarpiais.
Jūsų matomumas konkurentų svetainėse.
Tada galima suprasti, kokia gera yra pasirinkta seo strategija ir ar ji apskritai veikia.
Ieškokite, raskite praleistų užklausų, kurias dar nespėjo įgyvendinti jūsų konkurentai.
Pozicijos
Pozicija yra labiausiai paplitęs seo našumo matas.
Norėdami jį stebėti, iš pradžių turite surinkti pagrindinių užklausų tikslų sąrašą ir įkelti juos į tikrinimo paslaugą teikiančią programą, servizą.
Tikrinimo dažnumas priklauso nuo svetainės dydžio ir atliekamo darbo aktyvumo. Analizuojant svarbu atkreipti dėmesį į bendrą pozicijų augimo ar kritimo dinamiką.
Pasirinktų užklausų patekimas į top-10, top-5, top-1.
Toks įvertinimas leis suprasti, kokie veiksmai paskatino pokyčius ir su kuriais puslapiais reikia dirbti atidžiau.
Srautas – Lankomumas
Srautas iš paieškos sistemų yra pagrindinis našumo rodiklis.
Lankomumas tikrinamas naudojant Google Analytics skaitiklius.
Tokiu būdu galima palyginti srautą iš natūralios paieškos rezultatų skirtingais laikotarpiais. Analizuoti auditoriją ir suprasti, kaip ji atrodo lytis, amžius, regionas ir kiti veiksniai.
Įvertinti vartotojų elgesį, seanso trukmę, peržiūrėtų puslapių skaičių, atmetimo rodiklį.
Tokia sistema, kaip Google Search Console galima patikrinti, kokias užklausas naudotojai naudojo norėdami rasti jūsų svetainę ir ją aplankyti.
Tolesnis straipsnių optimizavimas atliekamas siekiant padidinti srautą.
Svetainėje pridedami konversijos elementai, pavyzdžiui, parduodami baneriai, atsiliepimų formos, nuorodos į populiarius produktus – paslaugas.
Tiksliniai ir netiksliniai raktažodžiai
Tiksliniai yra tie raktažodžiai, kurie prisideda prie tikslo siekimo tokio, kaip pardavimai, prenumeratos, paslaugos užsakymas.
Netiksliniai raktažodžiai priešingai, apsunkina šį procesą.
Taigi, pavyzdžiui, jei parduodate prekes mažmeninėje prekyboje, užklausa su žodžiu didmeninė prekyba bus netikslinė.
Jeigu į svetainę yra vartotojų perėjimai su užklausa su žodžiu didmeninė prekyba, turite patikrinti puslapių turinį ir jį pataisyti.
Elgesio veiksniai ir konversijos
Svarbu atsižvelgti į seo parinktų raktų tikslumą, tačiau svarbų vaidmenį atėjusiam lankytojui vaidina ir kiti veiksniai:
- svetainės patogumas
- dizainas
- pristatytas asortimentas
- kainos ir pirkimo sąlygos
- informacijos apie įmonę išsamumas
- atsiliepimai ir kiti duomenys,
kurie yra svarbūs kuriant teigiamą vartotojo patirtį.
Jeigu matote, kad srautas iš paieškos sistemų auga, bet užsakymų nebėra, galbūt priežastis prastas vidinio svetainės komponento dizainas arba nepakankamas informacijos, reikalingos sprendimui priimti, kiekis.
Galite patikrinti elgsenos veiksnius ir nustatyti konversijų stebėjimą analizės paslaugose Google Analytics.
Analizė padės rasti išteklių trūkumus ir suprasti, kas sutrukdė vartotojams imtis tikslinių veiksmų.
Būtina stebėti potencialių klientų konversijas, virsmą į pardavimą.
Dažnai rezultatas priklauso ne vien nuo svetainės optimizavimo efektyvumo.
Priežastis gali slypėti nepakankamai gerame pardavimų skyriaus darbe.
Išvados
Seo optimizavimo paslaugų efektyvumą galima ir net reikia sekti, ir tokiu būdu vienu metu kelti svetainės reitingus paieškos sistemose.
Visa tai leis ne tik patikrinti atliktų seo darbų kokybę, bet ir rasti naujus vykdomo projekto augimo taškus.
Jeigu manote, kad jūsų verslui reikia atnaujinimo ir augimo,
gaukite mūsų specialisto konsultaciją dėl savo projekto įgyvendinimo.