Interneto svetainių kūrimas.
SEO optimizacija UŽSAKYTI

Mokymai internetu

mokymai internetu

Kaip sukurti internetinę mokyklą ? Mokymai internetu

Kaip sukurti internetinę mokyklą ?

Kaip sukurti internetinę mokyklą, kuri suteiks neišvengiamą sėkmę ir populiarumą. Gaukite laipsnišką savo paslaugų reklamavimo internete strategiją

Pamokos internetu, nuo ko pradėti

1.Didžioji misija

  • Nuspręskite, kuo norite pasidalinti su pasauliu.
  • Koks yra jūsų didžiausias tikslas, kuris paskatins jūsų internetinio projekto sėkmę. Iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti, kad tai tik „filosofija“, kuriai reikia laiko.
  • Tačiau tai tik iš pirmo žvilgsnio.
    Jūsų didžioji misija yra pagrindas, ant kurio yra pastatytas likęs verslo procesas
    Tai privers jus pakilti nesėkmių metu.
  • Eik į priekį, nesvarbu kokie sunkumai lauktų kelyje.
  • Didžioji misija yra tai, kas persmelks kiekvieną jūsų internetinės mokyklos elementą. Įkvėpkite komandą ir klientus.

Kaip suprasti savo misiją?

Tiesiog paklauskite savęs, kodėl darau tai, ką darau?
  1. Tikslinė auditorija
    Norėdami sukurti internetinę mokyklą, turite nuspręsti, kam ją kuriate.
    Mokymai internetu taigi, ką reikia žinoti apie klientą:
  • Socialinis-demografinis portretas: lytis, amžius, šeiminė padėtis, užsiėmimas, pajamos
  • Interesų sritis
  • Mąstymo būdas
  • Sprendimų priėmimo metodas: pagrįstas logika ar emocijomis
  • Su kokiomis problemomis jie susiduria
  • Kaip bandėte jas išspręsti, kokius rezultatus gavote?

3.Produktas mokymai internetu


Nuspręskite, ką pasiūlysite studentams. Pamokos online. Kursai online.

Sudarykite mokymosi planą

  • Sukurkite studentus dominančių temų sąrašą
  • Pagalvokite, kokį konkretų rezultatą galite pažadėti
  • Sudarykite nuoseklų planą, kaip pasiekti šį rezultatą
  • Nustatykite apytikslį pasiekimo laiką
  • Atsakymai į šiuos klausimus bus jūsų mokymo produkto pagrindas.

Pagalvokite apie mokymų formatą
Koks gali būti Jūsų produktas internete:

kursai mokymai internetu
  • Konsultacijos internetu
  • Kelių konsultacijų paketas
  • Koučingas prie rezultato
  • Vaizdo įrašai iš kurso, mokymų, programos
  • Meistrų kursai, mokymai, tiesioginės programos (internetiniai seminarai)
  • Pamokų garso įrašai
  • Pdf medžiaga, knygos, kontroliniai sąrašai
  1. Padarykite produktų liniją
    Norėdami paversti savo potencialius klientus gerbėjais, turite juos palaipsniui įtraukti į mokymosi procesą. Norėdami tai padaryti, sukurkite produktų liniją – nuo pagrindinės iki pažangiosios.
    Pasiūlykite pagrindinį kursą nemokamai, kad klientai galėtų jus pažinti ir sukurti pasitikėjimą. Norėdamas patekti į visą kursą, klientas turi sumokėti už mokymą.

Produktų linija padeda nukreipti studentus nuo susidomėjimo iki realių apsipirkimų. Marketingo srityje tai vadinama automatizuotu pardavimo kanalu.

  1. Internetinio produkto kūrimo įrankiai
    Pagalvokite, kokių įrankių jums reikia norint sukurti internetinę mokyklą:
  • Kur vesite mokymus, ar turite internetinę platformą
  • Kaip perduosite medžiagą savo studentams
  • Kaip įrašyti vaizdo ir garso įrašus, ką naudosite
  • Kur transliuoti internetu
  • Kur įkelti medžiagą
  • Kaip priimti mokėjimus ir atidaryti medžiagą
  • Kaip organizuojate medžiagos apsaugą nuo kopijavimo ir platinimo

4.Įpakavimas


Mokymai internetu jūsų produkto pakuotė yra pirmas dalykas, kurį klientas pamato, kai susipažįsta su jūsų internetiniu produktu. Mokymų internete srityje pakuotė yra tai, kaip ir kur pasakojate apie savo produktą – projekto svetainę.
Į ką svarbu atkreipti dėmesį, norint efektyviai pristatyti internetinį produktą.

Parašykite mums savo norus

Aiški svetainės struktūra
Patekęs į jūsų svetainę, asmuo turėtų iškart suprasti, ką siūlo ši svetainė. Čia pateikiamas kiekvieno pardavimo puslapio reikiamų blokų sąrašas:

  • Pirmasis ekranas: ryški antraštė, trumpas aprašymas, raginimas veikti
  • Kam skirtas šis produktas (jūsų tikslinės auditorijos aprašymas)
  • Problemos, kurias išsprendžia jūsų produktas
  • Rezultatai, kuriuos klientas gaus po jūsų mokymų
  • Kokios priemonės padės jūsų klientui pasiekti žadėtus rezultatus
  • Pagrindiniai programos elementai – (tai parašėte ankstesnėje pastraipoje)
  • Kaip sekasi užsiėmimai (mokymo formatas)
  • Kas veda pamoką, yra jūsų istorija
  • Internetinio produkto kaina
  • Papildomos premijos, kurios padidins produkto vertę
  • Klientų atsiliepimai
  • Raginimas veikti: „pirkti“, jei tai mokamas produktas, arba „užsiprenumeruoti“, jei jis nemokamas
  • Privalomų rinkodaros elementų prieinamumas
    Pridėkite įvairovės prie savo rinkodaros turinio. Pridėkite vaizdo įrašų, garso įrašų, vaizdų, kad pasiūlymą būtų lengva suprasti.
  • Išmokite rašyti įdomią pardavimo kopiją
    Kurkite tekstus, kurie bus įdomūs skaitytojui. Parašykite daugiau apie tai, ko jie nori. Siūlykite jų problemų sprendimus. Parodykite tikrą rūpestį ir supratimą.

Savo rinkodaros egzemplioriuje būkite unikalus ir natūralus. Tiesiog prisiminkite, kas yra jūsų tikslinė auditorija. Labai svarbu detaliai parengti jos sukūrimo ir aprašymo etapą.

5.Mokymai internetu. Mokyklos reklama

Mokymai internetu


Sukūrus ir supakavus internetinį produktą, turite pradėti reklamuoti. Paprastais žodžiais tariant, reklama reiškia jūsų pasiūlymo pristatymą tikslinei auditorijai. Negalima iliustruoti, kad kai tik svetainė bus sukurta, klientai patys ateis ten. Turime juos pakviesti!

Svetainė su WordPress

Turinio rinkodara
Rašykite nemokamus straipsnius, kurie bus įdomūs ir naudingi jūsų tikslinei auditorijai. Nebūkite šykštus, kad suteiktumėte maksimalią vertę!

El. Pašto rinkodara
Sukurkite abonentų bazę, siūlydami jiems nemokamus produktus. Įtraukite tikslinę auditoriją į sąveiką.

Socialiniai tinklai
Kurkite grupes ir bendruomenes skirtinguose socialiniuose tinkluose. Pagalvokite, kur jūsų tikslinė auditorija „kabinėjasi“, kokios temos juos domina. Sugalvokite virusinę, išskirtinę medžiagą, kad ją sukabintumėte.

Nemokamos internetinės transliacijos
Transliuokite nemokamas internetines transliacijas. Tam naudokite visus turimus išteklius:

„Google Hangout“
„Facebook“ GYVENIMAS
Tiesioginės transliacijos „VKontakte“
„Instagram“ istorijos
Mokama reklama


Investuokite į mokamus skelbimus. Pradėkite nuo mažų biudžetų. Analizuokite rodiklius. Pasirinkite efektyviausius kanalus. Padidinkite klientų srautus į savo verslo projektą.

Renginiai
Dalyvaukite konferencijose, mokymuose ir meistriškumo kursuose neprisijungus. Organizuokite savo renginius. Papasakokite savo pažystamiems žmonėms, kad jie sužinotų apie jūsų mokyklą. Sklaida iš lūpų į lūpas.

6.Pardavimai. Susikurk internetinę mokyklą


Be internetinių seminarų ir meistriškumo kursų mokymo, turite vesti rinkodaros renginius.

Tai gali būti kaip internetiniai seminarai, skirti didelei auditorijai. Taip pat ir neprailgusios individualios konsultacijos, kuriose siūlote savo brangius paketus.

Dažnai pasitaiko, kad treneriams ir mokytojams sunku parduoti savo paslaugas. Tokiais atvejais jie jaučiasi nepatogiai. Ir jie visais įmanomais būdais bando „pabėgti“ nuo pardavimų.

Taigi, jei jums tai yra gerai žinoma, naudokitės šiomis gairėmis.

Kaip parduoti nepardavus. Prisiminkite vertę, kurią suteikiate žmogui – ta labai svarbi misija jums padės.
Pabandykite įsivaizduoti blogiausią scenarijų, kas gali nutikti kieno nors gyvenimui, jei nepadėsite jam išspręsti problemos.
Atsikratykite pagundos „padėti nemokamai“ yra kelias į niekur, kuris sužlugdo „duok ir imk“ pusiausvyrą.
Be to, žmogus yra sukurtas taip, kad jei ką nors gauni nemokamai, tai praranda savo vertę.
Svarbiausia atsiminti, kad NE „parduodate“, o padedate žmogui išspręsti problemą, kuri tikrai pakeis jo gyvenimą į gerąją pusę!

7.Statistika ir analizė


Vienas iš „HP“ įkūrėjų Billas Hewlettas taip išsakė: „Negalite valdyti to, ko negalima išmatuoti … bet viską, kas yra išmatuojama, galima pasiekti“.

Prisiminkite skaičius nuo pat mokymo projekto pradžios. Žinoma, kad kiekvieno verslo rodikliai skirsis. Tačiau yra keletas variantų, kurie padės jums pradėti.

Kokius rodiklius reikia stebėti
Jūsų svetainės lankytojų skaičiaus dinamika (augimas / nutekėjimas)
Konversija į prenumeratą – užsiregistravusių įsigyti nemokamą produktą skaičiaus ir viso svetainės lankytojų skaičiaus santykis
Tie patys dinamikos rodikliai, tai yra per kelis mėnesius, metus
Atlyginimo konversija – apmokėtų užsakymų ir viso svetainės lankytojų skaičiaus santykis
Reklamos kanalų statistika – iš kurio šaltinio, kiek žmonių lankosi jūsų svetainėje (tai padės suprasti, kuris reklamos kanalas jūsų projektui yra efektyvesnis)
Konversija mokėti už kiekvieną reklamos kanalą
Taip pat sau pažymėkite įvykių ir naujovių datas, kurios neabejotinai atsispindės jūsų svetainės statistikoje. Tai padės suprasti, kokie jūsų veiksmai lėmė tam tikrus rezultatus.
Kaip pradėti internetinę mokyklą:
3 neišvengiamo augimo taisyklės


Apibendrinant, keletas taisyklių, kurios padės lengvai ir žaismingai sukurti internetinę mokyklą!

  1. neskubėkite
    Šiame straipsnyje aprašoma bendra strategija, kuri trunka ne vieną mėnesį. Neskubėkite atlikti viską vienu metu. Pakopinis kiekvieno žingsnio įgyvendinimas garantuoja sėkmę finiše
  2. Prisiminkite vertę
    Kiekvienas, norintis sukurti internetinę mokyklą, rizikuoja užsižaisti kelyje. Greita uždarbio ir didelių pinigų pagunda yra puiki. Todėl visada prisiminkite, kodėl nusprendėte pradėti mokymo verslą. Kokią vertę suteikiate pasauliui
  3. Maži įvarčiai lemia dideles pergales
    Išsikelkite mažus, išmatuojamus tikslus. Kurį tikrai galite pasiekti. Džiaukitės kiekviena maža pergale. Pagalvokite apie nesėkmę kaip dar vieną atliktą užduotį. Dar kartą stebėkite statistiką. Juk tada visiškai aišku, ką tiksliai reikia daryti!

Sėkmės! Lengvo kelio! Ir puikių pasiekimų!

infoproduktai

SKAITMENINĖ RINKODARA "MATOTAI"
Parašykite komentarą