Turinys
Reklama internete ar tai efektyvu?
Reklama internete nuo ko pradėti. Jei anksčiau žmonės daugiausia sėmėsi žinių iš radijo, laikraščių ir televizijos, tai dabar beveik visas turinys pamažu perėjo į internetą.
Internetu naudojasi šimtai milijonų žmonių visoje planetoje. Internetine reklama efektyvu.
Jo auditorija daugiausia jauna ir moki. Nenuostabu, kad rinkodaros specialistai atėjo į internetinę erdvę kaip puikią vietą reklamuoti komercinius produktus ir užsidirbti pinigų.
Šiandien internetinė reklama tapo viena iš pelningiausių pasaulyje.
Ji jau pranoko kitas reklamos rūšis ir neketina lėtėti.
Pavyzdžiui, oficialūs „IPG Mediabrands“ duomenys rodo, kad 2017 m. pasaulinės išlaidos internetiniam produktų pristatymui buvo 209 mlrd. Tai yra 6% daugiau nei televizijos reklamos išlaidos.
Yra visos prielaidos manyti, kad Internetine reklama artimiausiu metu taps absoliučiu lyderiu, o likusios komunikacijos priemonės pateks į istoriją.
Reklamos internete privalumai
Virtualios reklamos paplitimas nėra susijęs tik su socialinės žiniasklaidos, „YouTube“ ar internetinių žaidimų populiarumu.
Labai patogu reklamuoti savo verslą internete.
1. Reklama internete reikalauja palyginti mažų išlaidų.
Jei norėsite paleisti reklamą per televiziją reikės sumokėti apvalią sumą, tuo tarpu internete visiškai įmanoma rasti populiarių svetainių, kuriose galite užsisakyti reklamą už prieinamą kainą. Reklama internete kaina, ji taip pat jau sparčiai brangsta, nes daugelis jau suprato, kad tai efektyvu ir nori reklamuoti savo verslus, produktus, paslaugas.
2. Didelė auditorijos aprėptis.
Paprastai ta ar kita svetainė neapsiriboja vienu regionu. Hipotetiškai jūsų skelbimą gali pamatyti visi pasaulio gyventojai. Beje, daugelis internetinių parduotuvių tuo naudojasi: atkreipkite dėmesį, kad jos dažnai pristato prekes toli už kilmės šalies ribų.
3. Greito grįžtamojo ryšio galimybė.
Yra daugybė būdų bendrauti su klientais internete: galite sukurti puslapį su apžvalgomis, nurodyti savo el. pašto adresą ir telefono numerį, paprašyti kliento palikti savo duomenis ir pan. Užmegzti kasdienį ryšį su klientais yra labai paprasta.
4. Reklama internete.Pilnas produkto demonstravimas.
Įsivaizduokite, kad reklamuojate drabužių parduotuvę per televizorių su 30 sekundžių klipu. Ką iš to gali suprasti žiūrovas? Ar jis ieškos jūsų parduotuvės? Ar jis perrašys jūsų el. Pašto adresą, net jei jį rodysite per visą ekraną didžiuliu šriftu? Mažai tikėtina. Bet jei žmogus randa identišką internetinę parduotuvę, jis gali iškart spustelėti skelbimą ir per kelias minutes peržiūrėti visą asortimentą. Akivaizdu, kad parduotuvės, turinčios oficialias internetines svetaines ir kuriančios internetinę reklamą, yra sėkmingesnės už savo konkurentus.
5. Reklama internete mažiau erzina.
Penkiolikos minučių trukmės klipai, kurie pertraukia filmą įdomiausioje vietoje, yra tolimoje praeityje.
Interneto vartotojams siūlomos trumpos reklamos, kurias bet kada galima uždaryti.
Dėl to jie draugiškai nusiteikę šios reklamos atžvilgiu.
Kaip matote, internetinė reklama yra galingas mechanizmas. Reklama internete kaina, tai nėra labai pigu.
Tačiau norint tinkamai ją naudoti, turite atskirti internetinės reklamos tipus.
Kiekvienas produktas turi savo versiją. Jūs negalite vienodai reklamuoti akytojo betono blokų pardavimo ir visuomenės su memais pardavimo.
Pagrindinės reklamos internete rūšys
Kontekstinė.
Tikriausiai pastebėjote, kad jeigu paieškos sistemoje ieškote pavyzdžiui LG televizoriaus, informacija apie šį produktą pradeda jus persekioti kiekviename žingsnyje.
Tai nėra atsitiktinumas.
Kontekstinė reklama veikia būtent taip.
Schema yra kuo paprasta. Specialios sistemos „Google Ads“ ir „Yandex Direct“ skaito kiekvieno vartotojo užklausas. Pomėgiai automatiškai įrašomi, o tada asmeniui siūlomos tinkamos reklamos.
Pagal tipą kontekstinė reklama skirstoma į paieškos ir teminę.
Kontekstinė pritaikoma pagal raktinius žodžius, kuriuos naudojate Google.
Teminė naudojama atskiruose internetiniuose šaltiniuose. Pavyzdžiui, jei jus domina juoda suknelė internetinėje drabužių parduotuvėje, ateityje jums bus pasiūlytos panašios juodos suknelės arba to paties prekės ženklo daiktai.
Pagrindinis trūkumas: žmogus nebūtinai ieško to, ką nori pirkti.
Galbūt jis tiesiog rašo straipsnį apie išmaniuosius telefonus.
Siūlyti jam kontekstinę reklamą yra laiko švaistymas.
Internetines reklamos priemones, kokios jos yra.
Tikslinė.
Ši reklamos rūšis yra šiek tiek panaši į kontekstinę reklamą. Tiesa, jis orientuojasi ne tik į visuomenės interesus, bet ir į socialines-demografines charakteristikas. Jo pavadinimas kilęs iš angliško žodžio target – target.
Tai yra visa principo esmė.
Rinkodaros specialistas nustato tikslinę produkto auditoriją ir siūlo ją kiekvienam tam skirtos grupės nariui. Tarkime, reklamuojate žaislų parduotuvę vaikams iki 3 metų.
Taigi, jūs turite orientuotis į jaunas mamas ir tėčius.
Jūs ieškote suaugusiųjų, kurie turi statusą „vedęs“ arba „vedęs“ ir taip pat turi vaiką.
Jūs siūlote jiems reklamą.
Siekiant sutaupyti pinigų, buvo išrasta daugybė būdų, kaip racionaliai naudoti tikslinę reklamą. Kai kurie ekspertai ją skelbia tam tikru paros metu.
Kiti sutelkia dėmesį tik į tam tikrą regioną.
Būtina atkreipti dėmesį į potencialaus kliento lytį ir amžių.
Sujungti visas šias galimybes ir pridėti kažką savo.
Viskas priklauso nuo produkto paplitimo ir biudžeto dydžio.
Pagrindinis trūkumas: dažniausiai žmonės eina į socialinius tinklus atsipalaiduoti ir bendrauti su draugais.
Tokiais atvejais jie nėra pasiruošę neplanuotiems pirkiniams, todėl jūsų skelbimas rizikuoja likti nepastebėtas.
SEO.
Seo optimizavimą paieškos sistemoms sunku priskirti gryniausiai reklamai.
Ji nesiunčia auditorijai stiprios žinutės ir nesileidžia į grįžtamąjį ryšį.
Tačiau jo įtaka projekto populiarinimui yra neįkainojama. Internetines reklamos priemones, viena iš jų seo optimizavimas.
Bet kurios svetainės, nesvarbu, ar tai būtų internetinė parduotuvė, ar žinomo fotografo tinklaraštis, sėkmė labai priklauso nuo pozicijos paieškos sistemoje.
Jei svetainė yra pirmame „Google“ ar „Yandex“ puslapyje, tai matys dauguma vartotojų.
Jeigu svetainė kukliai glaudžiasi 120 -oje pozicijoje, duok Dieve, kad ją pasiektų bent 5% auditorijos. Nedaugelis turi kantrybės tiek ieškoti, naršyti. Paprastai žmonės pasirenka vieną iš pirmųjų pateiktų variantų. Todėl SEO reklama yra pageidautina visiems.
Pagrindinis trūkumas:
SEO yra daug subtilybių, kurios nepasiekiamos paprastam žmogui. Todėl optimizavimas patikėtas specialistams, kurie daug žino apie semantinę analizę. Jų paslaugos yra brangios.
Reklaminis skydelis. Baneris.
Reklaminių antraščių reklama internetu yra viena iš kontekstinės reklamos rūšių. Ji taip pat siūloma interneto vartotojams pagal susidomėjimą. Ypatumas yra tas, kad ją sudaro tik grafiniai elementai.
Baneriai yra geri, nes jie akimirksniu nugrimzta į žmogaus sielą. Ryškus vaizdas greitai išsaugomas atmintyje, dau geriau nei pats geriausias tekstas.
Yra daug precedentų, kai, paleidus kompetentingą banerinės, grafinės reklamjuostės skelbimą, pardavimai padidėjo 50% ar daugiau.
Baneriai skirstomi į šiuos tipus:
statinis;
animacinis;
interaktyvus
Interaktyvus laikomos geriausiu pasirinkimu. Nors paprastas piešinys ar GIF gali nesužavėti vartotojo, daug sunkiau ignoruoti dviejų variantų parodymą. O atsiradus pirmam susidomėjimui, vis tiek galite laimėti klientą.
Pagrindinis trūkumas: dėl reklamos aklumo reiškinio žmonės dažnai nepastebi paveikslėlių svetainės šonuose. Yra tiek daug reklaminių antraščių, kad vidutinio žmogaus smegenys jas prastai suvokia.
Naujienlaiškiai el. Paštu.
El. Pašto rinkodara yra plačiai žinoma visuomenei. Ji dažnai painiojami su šlamštu, o neišmanantys verslininkai iš anksto atsisako šio reklamos būdo. Tiesą sakant, el. Paštas yra seniai išbandytas metodas. Jis kontroliuojamas pagal LR įstatymus ir reiškia griežtą etikos principų laikymąsi. Todėl apie jokį palyginimą su šlamštu negali būti nė kalbos.
Kad naujienlaiškiai el. Paštu atitiktų įstatymo nustatytą tvarką, rinkodaros specialistai laikosi šių taisyklių:
Skaitytojas iš anksto prenumeruoja pranešimus iš tam tikros svetainės.
Draudžiama siųsti laiškus be išankstinio sutikimo.
Prenumeratorius turi teisę bet kada atsisakyti naujienlaiškio. Atsisakymo forma turėtų būti kuo paprastesnė.
Draudžiama perkelti klientų el. Pašto adresus kitai įmonei, net jei tai yra kaip du žirniai vandenyje, panašiame į jūsų.
Pagrindinis trūkumas: gavėjai dažnai nenori skaityti pranešimų ir greitai atsisako prenumeratos. Kad taip neatsitiktų, turite patraukti skaitytojų dėmesį viliojančiomis antraštėmis ir įdomiais tekstais.
Vaizdo reklama.
Daugelis verslininkų žino apie „YouTube“ populiarumą ir bando rodyti skelbimus vaizdo įrašuose.
Turiu pasakyti, kad tai duoda gerų rezultatų. Visuomenė vaizdo įrašus priima su džiaugsmu, ypač jei jie yra įdomūs ir informatyvūs.
Vaizdo įrašų skelbimai internete visiškai nepanašūs į TV skelbimų rinkinį.
Tinkluose vartotojai su įdomiu video turiniu noriai dalinasi, taip vadinami virusiniai vaizdo įrašai, kuriuos galite nusiųsti draugui ar paskelbti ant savo sienos;
Mokymai video pagalba (šis pateikimo būdas labai paplitęs tarp skirtingų internetinių mokyklų).
Vaizdo klipai, skirti pristatyti produktą iš geriausių pusių.
Vaizdo reklama taip pat yra gera, nes ji gali būti naudojama stebėti žiūrovų reakciją.
Žmonės įvertins vaizdo įrašą „patinka“, paliks teigiamų atsiliepimų ir taip pat kritikuos.
Tokiu būdu pamatysite, ką darote gerai ir ką verta pataisyti.
Pagrindinis trūkumas: už gerą vaizdo įrašą turėsite išleisti daug pinigų. Bent jau jums reikia geros kameros, kokybiško redagavimo ir tinkamo scenarijaus.
Skelbimų lentos.
Kažkodėl ši galimybė pilnai neišnaudojama manoma, kad tai nėra efektyvu. Daugeliui tai asocijuojasi su naudotų daiktų pardavimu.
Reikėtų iš karto pažymėti, kad skelbimų lentos yra tik vienas iš būdų padidinti klientų ratą.
Negalima į jį dėti visų vilčių. Tačiau taikant teisingą požiūrį, tai gali duoti gerų rezultatų. Kad efektas būtų tikras, turite sukurti pardavimo skelbimą.
Aiškios nuotraukos, išsamiausias kontaktų sąrašas, raktiniai žodžiai pavadinime, paprastas ir lengvai suprantamas tekstas yra raktas į sėkmę.
Pagrindinis trūkumas: kad jūsų skelbimas nenugrimztų į puslapio dugną, jis turi būti nuolat atnaujinamas. Tai gana varginanti veikla ir dažniausia tai mokama paslauga.
Nuo ko pradėti?
Kadangi skaitote šį straipsnį, greičiausiai turite projektą, kuris laukia, kol bus reklamuojamas. Taigi, koks turėtų būti jūsų pirmasis veiksmas?
Čia turėtumėte iš karto akcentuoti, kad daug kas priklauso nuo sumos, kurią tikitės investuoti į reklamą. Jei turite neribotą biudžetą, galite užsisakyti daugybę reklamos iš anksčiau paminėtų reklamos šaltinių, geriausių tinklaraštininkų ir ilsėtis ant laurų. Bet jei tikitės taupiai išleisti pinigus, turėsite sukurti sudėtingesnę schemą.
Nebrangios, bet veiksmingos reklamos internete priemonės yra šios:
- tikslinė reklama.
- teminė kontekstinė reklama.
- svetainės optimizavimas, seo.
Labiausiai tikėtina, kad turėsite pakartotinai pritraukti vartotojų dėmesį. Mažai tikėtina, kad jūsų pardavimai išaugs pirmą kartą reklamuojantis.
Todėl verta kurį laiką kaupti finansus ir reguliariai rodyti skelbimus.
Be to, svarbus aspektas yra reklamos platformos. Jei esate pradedantysis, patariame pradėti nuo paieškos sistemų ir socialinių tinklų. Čia yra didžiausia potencialių klientų koncentracija.
Google Ads, buvęs AdWords paieškos tinklas, Yandex.Direct, Facebook ir Instagram yra praktiški ir naudingi variantai. Daugelis pradėjo nuo jų, ir dauguma liko patenkinti rezultatais.
Kas yra geriau kontekstinė reklama internete ar SEO?
Svarbu yra suprasti, kad tai yra dvi visiškai skirtingos priemonės, kuriomis siekiama dviejų visiškai skirtingų rezultatų. Pažiūrėkime, kas yra geriau ir kokiu atveju.
Kontekstinė reklama yra greitas, bet mokamas rezultatas.
Tokiu atveju reklamos paleidimo dieną galėsite gauti paraiškas dėl savo prekių / paslaugų, tačiau turite suprasti, kad jums reikės reklamai biudžeto.
Mokama reklama yra gerai, kai reikia greitai patikrinti paklausą arba pardavimas.
SEO reklama internetu yra ilgalaikis rezultatas.
Pavyzdžiui, kiekvienas seo optimizavimo projektas pradeda duoti rezultatų tik po 3–12 mėnesių. Todėl mums reikia 3–12 mėnesių, kad galėtume išreklamuoti svetainę, kad vėliau ji pradėtų duoti rezultatų.
Gali atrodyti, kad šis metodas yra blogesnis už kontekstą, tačiau čia būtina atkreipti dėmesį į vieną svarbų skirtumą-optimizuojant SEO, reklamos rezultatas tęsis ilgą laiką 1-3-5 metai, kai kuriose srityse laikas gali būti daug ilgesnis, o kontekste, kai tik nustosite dėti pinigus, srautas tuoj pat nustos veikti.
Išvados:
Jei jums reikia greitai gauti norimus rezultatus, užsakymus, pardavimus, būtinai naudokite kontekstinę reklamą. Jeigu neturite reklamai skirto biudžeto, bet turite laiko, geriau užsiimti seo optimizavimu paieškos sistemoms ir visa tai apjungti su mokama reklama, rezultatai bus puikūs.
Socialinių tinklų lankytojai yra didžiulė auditorija, kuriai taip pat galite pasiūlyti savo produktus ar paslaugas. Dažnai socialiniuose tinkluose paskelbtos reklamos tampa virusinės.
Nemokama reklama internete – tikrovė ar mitas?
Galbūt jums ir jūsų verslui taip pasisekė, kad jis save jau reklamuoja pats.
Žmonės tai vadina reklama iš lūpų į lūpas.
Veikimo principas grindžiamas senovine technika, informacijos perdavimu iš lūpų į lūpas.
Reklama iš žiniasklaidos profesionalų, tinklaraštininkų, visuomenės veikėjų.
Tarkime, kad jūsų produktą naudojo šaunus, labai autoritetingas žmogus, ir jis atėjo pas jį taip, kad jis, gerais ketinimais, apie tai papasakojo visose savo socialinių tinklų platformose. O jis turi milijoną ar daugiau sekėjų. Taip atsitinka! Tačiau dažniausia už tai mokama. Virusinė reklama dažniau pateikiama kaip nemokama ir labai galinga rinkodaros priemonė. Tačiau didžiąja dalimi jį kontroliuoja visas specialistų kolektyvas, kad jis tikrai veiktų.
Kurdami savo tinklaraštį ar socialinės žiniasklaidos paskyrą – galite tai padaryti patys ir atkreipti dėmesį į verslą arba samdyti specialistus.
Komentarai, forumai, konferencijos – svarbu pasirodyti tinkamų žmonių lauke ir juos sudominti.
Reklama internete su MB Matotai
Papildoma informacija.
Žemiau yra keletas dalykų, kurie padės geriau suprasti tolesnę kiekvieno tipo reklamos analizę.
Pagal įtakos metodus reklama internete gali būti:
- 1. Tiesus reklamos pranešimas su pasiūlymu ką nors padaryti / nusipirkti.
- 2. Nematoma reklaminė žinutė – pavyzdžiui, tinklaraštininkas atsitiktinai mini prekės ženklą ir jį giria.
- 3. Paslėptas reklamuojamo produkto ar paslaugos integravimas į kasdienį gyvenimą, neįkyri reklama.
- 4. Virusinė reklama, dažnai tai yra juokingi vaizdo įrašai / nuotraukos, kuriomis norite pasidalinti.
- 5. Agresyvi reklama išlipa iš visų rėmų ir visą laiką siūlo įsigyti kažkokį produktą.
Ieškomas marketingo specialistas
Kokia reklama internete yra efektyviausia?
Tik rinkodaros specialistai gali tiksliai ir teisingai atsakyti į šį klausimą.
Būtina atsižvelgti į labai daug skirtingų niuansų, pradedant prekės ženklo ir produktų specifika, baigiant auditorijos portretu.
Atsakykite sau į klausimus – kas yra jūsų tikslinė auditorija, kur ir kada ji yra internete ir kaip geriausiai pateikti pasirinktai auditorijai norimą reklaminį pranešimą.
Dabar, atsižvelgdami į tai, kas išdėstyta, galite nuspėti, kokio tipo reklama internete bus efektyviausia jūsų verslui.
Pabaigai
Šiame straipsnyje mes pažvelgėme į reklamą internete iš kai kurių pusių.
Mes išsiaiškinome, kas tai yra, nustatėme jos tipus.
Iš viso to, kas buvo pasakyta, galima padaryti keletą galutinių išvadų.
Pirma, visada apgalvotai išsirinkite reklamos šaltinį.
Kaip jau supratote, yra daug būdų, kaip tinkamai reklamuoti produktą internete, neinvestuojant milijonų. Nebijokite testuoti, taip galėsite išsiaiškinti jums tinkamiausią reklamos šaltinį. Negailestingai atmeskite nesėkmingas idėjas. Atminkite, kad nuo to priklauso jūsų pajamos.
Antra, naudokitės visais įmanomais reklaminiais šaltiniais.
Nesikabinėkite dėl vieno dalyko, ypač jei matote, kad ši parinktis neveiksminga. Praktika rodo, kad geriausių rezultatų pasiekia tie verslininkai ir rinkodaros specialistai, kurie nebijo pokyčių.
Trečia, sukurti viešųjų ryšių kampaniją internete yra ne mažiau sudėtinga ir atsakinga užduotis nei reklamos paleidimas per televiziją.
Šiame straipsnyje pateikiami tik internetinės rinkodaros pagrindai. Jei tik pradėsite tai suvokti, jūsų laukia ilgas ir kruopštus darbas. Iš pradžių, kaip ir visi kiti, bus klaidų. Svarbiausia nepasiduoti, jei kažkas nepavyko.
Tikimės, kad mūsų medžiaga tapo jums naudinga, ir jūs tikrai pritaikysite įgytas žinias praktikoje. Tegul šis straipsnis bus pirmoji sėkmingos karjeros plyta!
Internetas siūlo daugybę reklamos būdų, kaip efektyviai reklamuoti įvairaus dydžio ir biudžeto įmones. Svarbu pasirinkus norimą tinkamą įrankį išmokti jį sumaniai naudoti.
Reklama internete puikus pasirinkimas reklamuojant jūsų verslą.