Turinys
Pokalbių Robotai BOTAI Chatbot
Pokalbių Robotai BOTAI Chatbot, kasdien tampa vis išmanesni ir jau persikėlė į pokalbių programėles tokias kaip:
„Facebook Messenger“,
„WhatsApp“,
„Skype“,
„Viber“,
„Telegram“
– vadinamieji botai čia jie tapo kelionių, muzikos ir net medicinos konsultantais.
Pokalbių Robotai BOTAI Chatbot. MB”Matotai” konsultuoja įmones ir privatų verslą sukuriant automatinius virtualius asistentus – robotų pokalbius.
Pokalbių kūrimas Chatbot, palengvina bendravimą su klientais, per įvairias susirašinėjimo pokalbių programėles.
Tai padeda Jūsų verslo augimui, bendravimui su klientais.
Tai neišvengiama ateitis.
Jeigu Jums tai įdomu pradėkite pokalbį per Jums patogią pokalbių programėlią su Jumis bendraus mūsų pokalbių robotas-botas.
Pokalbių Robotai BOTAI Chatbot. Pokalbių programėlėse
Pokalbių Robotai BOTAI Chatbot. Pokalbių robotų ir automatinių pardavimo kanalų kūrimas per pokalbių programėles (messengers)
Pokalbių robotų kūrimas tokiose pokalbių programėlėse kaip „Telegram“, „Facebook“, „Viber“ automatinių pardavimo kanalų kūrimas vis labiau populiarėja tarp verslininkų.
„Chatbot“ yra „Messenger“ programėlės alternatyva. Jis pritaikytas mobiliesiems įrenginiams ir yra veiksminga platforma naudingam turiniui skelbti, vizualiai pateikti informaciją (prekes, paslaugas ir kt.), Reklamuoti ir formuoti pardavimo tunelius.
Dėl savo funkcionalumo pokalbių robotai gali pakelti verslą į naują lygį.
Yra unikalių duomenų, patvirtinančių pokalbių robotų vertę versle:
✔️2 milijardai pranešimų, siunčiamų tarp žmonių ir verslo
✔️56% klientų norėtų pranešimų, o ne skambučių
✔️53% mieliau pirktų žinutėse, o ne svetainėje
✔️ Pranešimų atidarymas-skaitymas pokalbių robote siekia 70–90%! Palyginti su el. Pašto kampanijomis toks atidarymas siekia: 3-10%
Pagrindiniai robotų privalumai verslui. Pokalbių Robotai BOTAI Chatbot
1. Taupo laiką ir pinigus
Vienas pokalbių robotas leidžia sumažinti vieną ar daugiau darbuotojų, kad būtų gautas užsakymas. Tuo pačiu jis nereikalaus atlyginimo didinimo ir dirbs 24 valandas, nesusirgs ir nereikalaus poilsio dienų.
Taupyti darbuotojams yra tik vienas iš būdų. Yra dar viena priežastis, kodėl naudojami Pokalbių Robotai BOTAI – Chatbot.
„Chatbot“ dėka padidėja klientų lojalumas. Pagal paruoštą tam tikrą scenarijų, jis sušildys klientą pirkimui arba pasiūlys jam pirkti dar kartą.
Tokiu atveju reklamos išlaidos sumažėja 3-4 kartus. Beje, tai yra viena iš priežasčių, kodėl robotai naudojami kuriant automobilių pardavimo tunelius.
Pokalbių robotai-pokalbių programėlėse
2. Įtraukia klientus unikaliu būdu
Per pastaruosius 5 metus kontekstinės ir tikslinės reklamos paspaudimų kaina išaugo keturis kartus. Kalta didelė konkurencija rinkoje.
Be to, klientai yra pavargę nuo svetainių ir visuomenės socialiniuose tinkluose. Jie stengiasi beveik visur vengti skelbimų.
Su pokalbių robotais malonu kalbėtis. Todėl daugelis klientų yra suinteresuoti pirkti tiesiog pokalbių programėlėse.
Bet juos veikia ne robotas. Bendravimas sukuria ypatingus santykius su įmone, kuri kuria pasitikėjimą. Žinoma, tai teigiamai veikia pritraukiant potencialius klientus.
3. Potencialių klientų ir pelno generavimas
„Chatbots“ gali ne tik pritraukti naujų klientų, bet ir išlaikyti senus klientus, o tai labai padidina klientų gyvenimo ciklą.
Taigi, jūs kelis kartus padidinate savo pelną, palyginti su svetainėmis ar socialinių tinklų publika.
Be to, robotai gali parduoti ir priimti užsakymus naudodami pardavimo scenarijų. Žinoma, tam jis turi būti apmokytas.
Pranešimų automatizavimo dėka konversija žiniatinklyje siekia iki 70 proc. Tai yra 5 kartus didesnis nei nukreipimo puslapis.
Robotas reaguoja taip greitai, kad klientas neturės laiko pabėgti pas jūsų konkurentus.
4. Turinio pristatymas
Vienas iš turinio pristatymo būdų yra el. Paštas. Tačiau el. Pašto rinkodara yra mirusi. El. Pašto atidarymo tarifai sumažėjo iki 10%. Dauguma el. Laiškų nukreipiami tiesiai į šlamštą.
Socialiniuose tinkluose pardavimo įrašas, patekimas į sklaidos kanalą, paprastai nepasiekia daugumos tikslinių auditorijų, žiniatinklyje per pokalbių robotą jis beveik akimirksniu pristatomas tiksliniams abonentams.
Pokalbių robotuose atidarymo rodiklis siekia 90%. Tik nesiųskite šlamšto. Nereikia kartoti el. Laiškų nesėkmės.
Klientams galite pristatyti straipsnius, naudingus patarimus, rekomendacijas. Padidinkite klientų lojalumą ir padidės pasitikėjimas Jūsų įmone.
5. Visiškas palaikymas
„Chatbot“ puikiai pakeičia klientų aptarnavimo skyrių. Pagalba klientams, tai greiti atsakymai. Deja, dažnai konsulantai negali laiku atsakyti.
Taigi klientas iš kitos pusės pradeda labai nervintis ir jaudintis. „Chatbot“ iškart atsakys į pranešimą ir paprašys palaukti, kol rasite tinkamą sprendimą.
Taip pat yra atvejų, kai klientai klausia tų pačių klausimų. Pokalbio robotui gali būti suteiktos komandos su paruoštų atsakymų sąrašu. Tai sutaupys laiko ir vargo.
Šie virtualūs padėjėjai visiškai palaiko klientų palaikymą automatiškai, jums nedalyvaujant.
6. „Chatbot“ mobilioji programa
Pokalbių roboto kūrimo kaina yra 3–5 kartus mažesnė už mobilios aplikacijos kūrimo kainą.
Pokalbių roboto kūrimo, registravimo ir paleidimo laikotarpis yra nuo 1–3 dienų.
„Chatbot“ neužima vietos diske ir virtualios telefono atminties – jo nereikia atsisiųsti ir įdiegti.
Pokalbių robotai išlaiko auditoriją penkis kartus efektyviau nei mobilios aplikacijos – programos.
7. Pakartotini pardavimai
Toks rodiklis kaip CRR (Customer Retention Rate) žymiai padidėja, kai naudojami pokalbių robotai. Priminti apie save ir palengvinti perpardavimą iš pokalbių robotų tapo daug lengviau ir pigiau.
Parodyta, kad jei pirmasis produktas (produktas, paslauga, konsultavimas, mokymas) buvo perkamas iš svetainės, tai antrasis ir paskesni pardavimai vyksta per pokalbių robotą. Klientas nenori gaišti laiko ieškodamas šios svetainės nuorodos naršyklėje, tačiau iš „chatbot“ užsisako produktą, kuris aktyvuojamas pirmojo paleidimo metu ir yra žiniatinklio kontaktuose.
8. Pasyvios pajamos
Nepamirškite apie pasyvias pajamas įdėjus reklaminę medžiagą į pokalbių robotą. Jau yra daugybė informacinių pokalbių robotų, kuriuos naudoja daugelis žmonių. Pavyzdžiui, katalogų robotai, vadovai, nuorodų robotai. Reklamos principas tokiuose pokalbių robotuose yra panašus į reklamą populiarių tinklaraštininkų viešuose puslapiuose.
Kurį „Messenger“ pasirinkti pokalbių robotui?
Yra kelios populiarios pokalbių programėlės, kuriuose yra robotai: „Telegram“, „Facebook“, „Viber“.
Yra aišku ir kitų. Aš jums pasakoju konkrečiai apie tuos, kurie yra patogesni verslui.
„Telegram“ yra pirmasis „Messenger“, kuris pradėjo kurti pokalbių robotus su atvira API. Be to, „Telegram“ turi labai daug jų.
„Facebook Messenger“ yra vienas patogiausių „chatbot“ pokalbiuose. Lietuvoje jis tikrai labai populiarus. Galima sukurti mygtukus, meniu, produktų šablonus ir daug daugiau.
Viber. Pokalbių robotai yra puikus viešosios paskyros papildymas. Pastaruoju metu „Viber“ kūrėjai labai aktyviai stengesi tobulinti pokalbių robotų funkcionalumą ir dabar jie yra beveik tokie pat geri kaip „Telegram“ ir „Facebook“ robotai.
Visi pokalbių robotai yra unikalūs savaip. Vienas botas žiūri į statistiką, kiti jus linksmina.
Šiais laikais išpopuliarėjo vizitinių kortelių robotai, kurie bendrauja su klientais ir konsultuoja paslaugų bei prekių klausimais.
Kokia yra robotų kaina?
Pokalbių robotų kūrimas yra neabejotinai pigesnis nei mobilioji aplikacija, o turint omenyje finansinę naudą iš „chatbot“ įdiegimo, tai verta dėmesio investicija.
Pokalbių robotų kūrimo kaina skiriasi priklausomai nuo įmontuoto funkcionalumo ir sudėtingumo lygio.
„Chatbot“ kūrimas kainuos nuo 200 € ir daugiau. Vidutiniškai norint sukurti gerą botą reikės 500 €. Galite tai užsakyti pas mus.
Mūsų pokalbių robotų pavyzdžiai 😉