Partnerinės programos

Partnerinė programa

Kas yra partnerinės programos?

Bendradarbiavimas tarp reklamos talpintojo ir reklamos užsakovo ir yra partnerinės programos.

Affiliate marketing (liet. partnerystės rinkodara)

Ši rinkodaros sritis yra paremta partneryste.

Tokio tipo rinkodara vadinama viena geriausių reklamavimuisi ir sulaukianti patraukliausių rezultatų.

Partnerystės rinkodara yra srauto nukreipimas iš vienos vietos į kitą.

Paprastai ši sąvoka reiškia srauto pirkimą reklamos tinkle, kad jis būtų nukreiptas į kokį nors produktą ar paslaugą.

Jei produktas / paslauga yra perkama, marketingo specialistas gauna atlygį. Paprastai tai yra fiksuota suma arba sutartas procentas. Tačiau yra ir kitų apmokėjimo modelių.

Pritraukdami pirkėjus Jūs gaunate procentus nuo savo pardavimų. 

Niekas jums neskirs biudžeto – išleisite savo pinigus reklamai sukurti, tada gausite atlygį. Kuo daugiau pardavimų, tuo daugiau galite uždirbti. 

Paimkime pavyzdį. 

Yra įmonė, kuriai reikia daugiau pardavimų. 

Ji yra pasirengusi mokėti po 50 USD už kiekvieną pritrauktą klientą. 

Partneris rinkodaros specialistas sukuria skelbimą, išleidžia jam 250 USD ir gauna septynis pardavimus. 

Reklamuotojas moka 350 USD atlygį. Partnerio grynasis pelnas yra 100 USD.

Skirtumas tarp to, ką rinkodaros specialistas išleidžia reklamai, ir to, ką gauna iš reklamuotojo, ir yra jo pajamos.

Realiai uždarbio galimybės neribotos, jau čia priklauso nuo kiekvieno, kokį jis srautą gali gauti ir atvesti.

Tačiau reikia nepamiršti, kad tam reikalingi įgūdžiai ir tam tikros žinios.

Uždirbti iš partnerinių programų darosi vis sudėtingiau.

Tai taip pat tam tikras didžiulis darbas.

Affiliate marketingas (Partnerystės marketingas – rinkodara) yra konkrečiais rezultatais grįsta reklama. 

Tai reklamos modelis kai mokate fiziniams asmenims arba įmonėms kurios reklamuoja jūsų produktus savo interneto svetainėse, bloguose (tinklaraščiuose), forumuose, socialiniuose tinkluose. 

Tai naudinga abiems pusėms, tiek verslui, tiek partneriui, uždirba abi pusės.

Paprastas paaiškinimas.

Bet koks komercinis sandoris susijęs su produkto (ar paslaugos) ir pirkėjo (ar galimo pirkėjo, pasirengusio pirkti) buvimu.

Norėdami padidinti pardavimo pajamas, pardavėjai į šį procesą įtraukia trečiąją šalį – tai, žmones kurie reklamuos jų produktą ir pritrauks naujų klientų. 

Būtent ši trečioji šalis vadinama partneriu – rinkodaros specialistu.

Kodėl partnerinis marketingas yra paklausus?

Partnerinės programos
Partnerinė rinkodara

Internete ši reklamos rūšis yra pigesnė. 

Tradiciniai rinkodarai reikia kurti visavertį reklamos skyrių, kuriame dirbtų darbuotojai, kuriems reikia mokėti mėnesines algas.

Daug paprastesnis variantas yra sukurti partnerių programą ir įtraukti partnerių rinkodaros specialistus, kurie perima visą darbą. 

Be to, jiems reikia mokėti tik įvykus pardavimui – kiek klientų jis atvedė, tiek pinigų ir gauna pagal sutartą procentą.

Pardavėjo, verslui nauda akivaizdi:

Pirma, išlaidų taupymas.

Antra, vieną kartą išleidęs pinigusi, jis gali gauti nuolatinį klientą, kuris vėl ir vėl pirks produktą / paslaugą.

Taigi partnerinės programos yra pažangi pinigų užsidirbimo programose versija.

Kaip užsidirbti pinigų iš partnerinių programų?

Visa tai galima palyginti su investavimu. 

Nepaisant to, kad yra nemokamų reklamos būdų, vis tiek be investicijų neapseisite.

Žemiau pateiksiu žingsnis po žingsnio instrukcijas pradedantiesiems, kurios padės teisingai pradėti dirbti pagal šią profesiją.

Partnerinės programos pasirinkimas.

Pasirinkimas galimas per specialias svetaines.

Jų yra labai daug. Paruošiu atskirą straipsnį kaip tai padaryti.

Ten jūs galėsite  pasirinkti bet kurį jums patinkantį reklamuotoją.

Supraskime, kad tai nėra taip paprasta kaip atrodo.

Praktika, žinios ir darbas

Reikia naudingų žinių ir veiksmų, kad pasiekti norimus rezultatus uždirbant pinigus.

Produkto pasirinkimas ir partnerio nuorodos gavimas.

Po registracijos tokioje svetainėje reikia pasirinkti produktą – t.y. pasirinkti kompaniją ir gauti iš jos partnerio nuorodą. 

Būtent naudojant ją galėsite pritraukti lankytojus ir atitinkamai užsidirbti.

Kompanija ir jūs matysite savo reklamos efektyvumą.

Kiek pardavimų sulaukė kompanija perėjus naujiems klientams pagal jūsų gautą nuorodą.

Geriausia visada teikti pirmenybę tiems produktams ar paslaugoms, kuriuos suprantate. Kur kas patogiau ir efektyviau reklamuoti suprantamą ir žinomą produktą / paslaugą.

Koks lankytojų srautas egzistuoja internete?

Partnerinės programos
Partnerinės programos

Savaime aišku tai mokamas ir nemokamas.

Nemokamas srautas tai ilgas kelias su seo paslaugomis.

Arba naudojant įvairias komunikacijos priemones, kaip video soc. tinklai ir t.t

Mokama reklama ir efektyvu ir paprasčiau.

Kontekstinė reklama. 

Tai atrodo kaip reklaminis tekstas su paveikslėliu arba tiesiog teksto eilutė su produkto aprašymu ir nuoroda į jį. 

Nuolat matome kontekstinę reklamą „Google“, „Yandex“ ir kitose paieškos sistemose. Pagrindinis kontekstinės reklamos privalumas yra tas, kad ją mato tiksliniai lankytojai, t.y. ieškantiems būtent to, ką reklamuojate jūs. 

Minusas – tai brangu ir jo sukūrimas reikalauja patirties.

„Facebook“ socialinio tinklo reklaminis tinklas.

„Instagram“ skelbimai: dar vienas populiarus rinkodaros kanalas. 

Iš tikrųjų „Facebook“ ir „Instagram“ turi vieną reklaminę paskyrą. Todėl labai dažnai reklamos specialistai dirba su šiomis dviem sritimis vienu metu.

Įvairių variantų testavimas.

Partnerinis marketingas yra ne tik reklaminių kampanijų kūrimas ir talpinimas, bet ir nuolatinis jų stebėjimas, analizavimas ir naujų srauto šaltinių paieška.

Svarbu ne sėdėti vietoje laukiant pinigų, bet veikti:

Išbandykite skirtingus šaltinius ir sužinokite, kurie iš jų geriausiai tinka kiekvienu konkrečiu atveju – anonsai, reklaminės antraštės ar kontekstinė reklama.

Nustatykite optimalų rodymo laiką, t.y. kokiu paros metu jūsų skelbimą mato daugiau žmonių.

Žemos kokybės srauto filtravimas.

Norėdami apskaičiuoti ir atsikratyti nekokybiško srauto, galite naudoti įvairias statistikos paslaugas, tokias kaip „Google Analytics“ .

Naujokų klaidos. Partnerinės programos

Partnerinės programos
Partnerinės programos

Dažniausia visų pradedančiųjų klaida yra greito pelno tikėjimas.

Būkite pasirengę tam, kad pirmaisiais mėnesiais jūs tik išleisite pinigus ir praktiškai nieko neuždirbsite.

Nedarykite išvadų: ieškokite savo strategijų ir mokykitės spręsti iššūkius.

Kita klaida, kuri dažnai daroma pradžioje, yra pirmenybė tik vienam srauto šaltiniui arba vienam pasiūlymui. Nepatingėkite išbandyti įvairių variantų ir atidžiai rinktis reklamuotojus.

Partnerinis marketingas nėra pasirinkimas, kai ateinate ir greitai uždirbate pinigus. 

Reikės kantrybės ir sunkaus darbo. Nenustokite mokytis, skaitykite straipsnius, žiūrėkite vaizdo įrašų mokymo programas, bendraukite su patyrusiais partneriais rinkodaros specialistais teminiuose forumuose, atnaujinkite savo įgūdžius.

Partnerinėse programose slypi didžiuliai pinigai.

Todėl tereikia išmokti, kaip juos uždirbti.

Mūsų YouTube kanalas

Paskelbėmatotai
Ankstesnis įrašas
Reklaminiai video
Kitas įrašas
Partnerystės rinkodara – Affiliate marketingas
Parašykite komentarą
Jūsų el. Pašto adresas nebus paskelbtas. Būtini laukai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.